BUCURIA MATINALĂ – PROGRAM DE ENERGIZARE ȘI MOTIVARE A VIEȚII | CRILIA

BUCURIA MATINALĂ – PROGRAM DE ENERGIZARE ȘI MOTIVARE A VIEȚII

(program 6 săptămâni, 2 h/săptămână)
Trainer: Irina Șubredu
Perioada:  28 apr.  – 2 iun. 2015 (în fiecare marți)
Interval orar: 07.00-09.00
Grup maxim: 12 participanți
Preț: 49 lei/sesiune 
239 lei/program
 

“Bucuria matinală” este un program… de dimineață. Un program care-și propune sesiuni care să te încarce cu energie și motivație nu doar pentru restul zilei, ci pentru câte o săptămână întreagă – și într-un final să te învețe cum să faci pentru a-ți autogenera energia și motivația după finalul lui.

Tematici / săptămâni.

28 apr. -Sesiunea 1: Diagnosticul surselor de energie și a surselor de stres din viața noastră.

O să-ți spunem un adevăr “șocant”: suntem cu toții diferiți (din fericire, vorba reclamei). Așa că punctul de plecare va fi să vedem ce ne energizează (respectiv stresează) pe fiecare în parte. Vom descoperi și ce multe avem în comun, dar hei, să nu ne ia gura pe dinainte!

Facem asta pentru a folosi restul programului în felul nostru unic, pentru a scoate din el maxim de beneficii și a pierde cât mai puțin cu lucruri care nu ne interesează.

 5 mai –Sesiunea 2: Traiul prezent și conștient.

Da, știm, sună mult mai simplu „în teorie decât în practică” (expresia preferată a uneia dintre cursantele noastre). Dar vom vedea că putem și practica. Și că practicatul schimbă culorile în care ne vedem viața. Sau, mai precis, ne ajută să vedem (poate pentru prima dată) culorile ei.

Sesiunea 2 este despre cum să savurăm experiențele vieții – prezente, trecute sau viitoare, despre cum să ne trăim zilele cu ochii deschiși și despre cum să fim atenți la ceea ce ni se întâmplă.

 12 mai – Sesiunea  3. Cum să fii mai deștept decât mintea ta.

Mintea ta e un mare vrăjitor. Nu, serios. Pariem că nici măcar n-ai idee cât de mult și de des te păcălește.

În Sesiunea 3 învățăm cum să fim vrăjitori mai iscusiți decât mintea noastră. Cum s-o “prindem”,  când o ia pe scurtături (biasuri), cum să înțelegem de ce luăm decizii proaste și să folosim aceste informații în avantajul nostru, cum să ne schimbăm cu totul ochelarii prin care privim lumea (dacă cei pe care-i avem nu ne mai folosesc).

 19 mai – Sesiunea  4. It’s OK not to be OK (din când în când).

Sesiunea 4 este despre ce facem când lucrurile nu funcționează cum ne-am dori noi; când dăm peste spinări de măgar pe drum; când viața ne dă lămâi, ați prins ideea.

Despre cum nu trebuie să avem permanent un zâmbet lipit pe față, respectiv să țopăim compulsiv într-un picior. Și despre cum să ne descurcăm cu situațiile acestea.

 26 mai – Sesiunea 5. Fii parte din ceva mai mare decât tine!

Sesiunea 5 este despre beneficiile pe care le are asupra noastră ajutorul dat celorlalți. Ați citit bine: “beneficiile… asupra noastră”.

Despre cum acțiunile noastre (mici) pot, cu adevărat, face o diferență (mare!). Și despre cum să ne alegem cauzele în care credem.

 2 iun. – Sesiunea 6. Echilibrul planurilor vieții

Nu este aceasta acadeaua mult-visată? Cum să fii bun în ceea ce faci, dar să petreci și timp cu prietenii și familia, să călătorești în locuri frumoase și să fii implicat în comunitate în același timp.

Sesiunea 6 este despre cum să ții în aer toate aceste mingi (de sticlă), despre cum să pui în borcan mai întâi pietrele mari, despre cele mai mari regrete ale persoanelor aflate în pragul morții și despre ce putem învăța din ele.

Activităţile propuse sunt gândite ca un program unitar (între sesiunile faţă în faţă existând „teme pentru acasă” şi o comunicare online cu membrii grupului). Ca urmare beneficiile sunt mai mari dacă programul este parcurs în proporţie de minim 80 %. Cu toate acestea, tematicile fiecărei săptămâni sunt de sine stătătoare și ca atare pot fi parcurse şi individual.

ÎNSCRIE-TE completând acest FORMULAR.