Ideea e simplă, Crina noastră vrea să vină la voi la job în pauza de masă și aduce cu ea și ceea ce știe, ceea ce a strâns vreme de 15 ani în materie de dezvoltare personală și abilități soft, de relații interumane profesionale și personale.
Alegeți un subiect și Crina vine la voi în pauza de prânz. Și timp de o oră – sau cât o primiți – mâncați împreună, dar discutați productiv despre subiectul ales.
Crina Penteleychuk vine GRATUIT la tine în companie să ia masa de prânz cu tine și echipa ta și aduce cu ea discuții interesante despre zona de soft skills. Ce trebuie să faci ca să vină Crina la tine:
- Aruncă un ochi pe tematicile de discuție propuse mai jos (sau vino cu o propunere)
- Întreabă echipa dacă este interesată și cere acordul companiei
- Scrie-ne la office@crilia.ro că vrei să vină Crina la voi și care este propunerea de discuție
- Stabilim împreună o zi bună și pentru voi și pentru Crina
- Mâncăm împreună
Orice companie poate bendeficia de maximum 2 vizite, așa că gândiți-vă bine!
Tematici propuse
Bazele comunicării
Ce este comunicare. Procesul comunicării
Părțile implicate în comunicare
Transmiterea unui mesaj. Canale de comunicare
Obstacole în comunicare
Nonverbal, paraverbal și verbal în comunicare
Comunicare asertivă
Cunoașterea limitelor responsabilităților proprii în procesul de comunicare
Cum să spui „NU” mai ușor
Tehnici de comunicare asertivă
Ascultarea activă și feedback-ul pentru îmbunătățirea relațiilor cu ceilalți
„Finisarea” exprimării, astfel încât să fie una clară și aerisită
Atitudine deschisă în comunicare
Comunicare empatică
Relaxează-te și Rămâi prezent
Cultivă liniștea interioară și Întărește atitudinea pozitivă
Reflectează asupra valorilor tale cele mai profunde și Accesează o amintire plăcută
Observă semnalele nonverbale
Exprimă-ți aprecierea și Vorbește cu căldură
Vorbește rar, Vorbește succint și Ascultă în profunzime
Leadership
Stiluri de leadership
Leadership vs. management
Motivarea oamenilor
Procesul delegării
Tipuri de personalități ale oamenilor pe care îi conduc
Inteligență emoțională în leadership
Leadership personal
Unde sunt și unde vreau să ajung.
Analiza situației personale și profesionale și oferirea de instrumente care să ajute la păstrarea direcției scopului ales.
Cine sunt eu:valori și pasiuni
Unde îmi doresc să fu personal și profesional
Identificarea nevoilor de dezvoltare
Setarea obiectivelor personale
Obstacole în atingerea obiectivelor și metode de depășire
Managementul stresului
Ce este stresul. Efecte pe termen lung și scurt
Atitudini diferite față de stres
Beneficiile stresului
Identificarea surselor de stres.
Reacții la stres: fizice, comportamentale, emoționale
Planificarea de acțiuni care să diminueze stresul personal și organizațional
Managementul timpului
Cauze pentru un management al timpului defectuos
Stiluri de comportament în relaţie cu timpul
Instrumente pentru un management al timpului eficient
Prioritizare și planificare
Delegarea
Tehnici de management al timpului
Organizare personală
Luarea deciziilor
Plan de acțiuni pentru realizarea obiectivelor
Disciplină personală și la locul de muncă, starea de flux, productivitate și obiceiuri
Public speaking
Structura unei prezentări
Nonverbalul în public speaking
Metode de interactivitate cu publicul
Publicul dificil la o prezentare
Gândire laterală – program de antrenare a gândirii
Cum funcționează mintea
Metode și instrumente de gândire creativă (altfel)
Aplicarea metodelor în viața de zi cu zi
Gestionarea relațiilor cu persoane dificile
Cine sunt eu și ce aduc în interacțiunea cu ceilalți;
Tipuri de persoane dificile de care am vrea să scăpăm;
Tehnici de comunicare asertivă și când le folosim;
5 modalități în care poți aborda conflictul cu o persoană dificilă;
Schimbarea atitudinii pentru gestionarea comportamentelor dificile;
Lucru în echipă
Dinamica de grup și etapele dezvoltării unei echipe
– de ce conflictul este benefic?
– ce nevoi am în diferite etape ale dezvoltării echipei?
– cum acționez în diferite etape pentru a fi eficient
Roluri în echipă
– care sunt rolurile de care are nevoie o echipă pentru a funcționa?
– cum îmi pot identifica și delimita rolul în care sunt cel mai eficient pentru echipă?
– avantaje și dezavantaje ale rolului meu.
Comunicarea în echipă
– care sunt cele mai des întâlnite probleme de comunicare și ce soluții de îmbunătățire există?
– ce este și cum se dă feedback-ul corect pentru dezvoltarea oamenilor și dezvoltarea proiectelor?
– reguli pentru realizarea de ședințe eficiente.
– primire și oferire de feedback
Conflictul în echipă. Medierea conflictului
Inteligență socială și echilibrul viață-muncă
Reziliența
Practicarea recunoștinței și a optimismului
Dezvoltarea relațiilor sociale
Fixarea și atingerea scopurilor
Tehnici de mindfulness și cum să le aplici
Cultivarea compasiunii față de ceilalți și față de tine
Cum să ai grijă de corpul și de sufletul tău.