I Am A New Manager - CRILIA
Share

20 feb. - 3 apr. 2020 | 48 ore training de grup | 2 sesiuni 1:1 | Iași

I AM A NEW MANAGER

Pornește la drum cu instrumentele esențiale pentru un manager

Când devii responsabil de oameni, setul de abilități de care ai nevoie merge dincolo de expertiza tehnică pe care o ai. Foarte mulți manageri la început de drum își dezvoltă abilitățile de lider din mers prin metoda „încercare și eroare”, bazându-se în mare parte pe instinct. Participă la programul I Am a New Manager și asigură-ți un start excelent!

DETALIILE PROGRAMULUI

În cadrul programului I AM A NEW MANAGER abordăm aspectele esențiale fără de care un manager nu poate funcționa pentru a fi productiv și eficient.

4 MODULE de 2 zile x 6 ore

  • Oferim 48 de ore de training de grup în interiorul cărora participanții vor afla și testa tehnici, metode, teorii și soluții care să îi ajute în poziția de manageri.
  • Lucrăm în grupuri restrânse de 8-10 participanți pentru a acorda atenție sporită fiecăruia.
  • Lucrăm cu metode interactive, respectând principiile educației non-formale, mai degrabă facilitând situații prin care participanții să descopere informațiile, decât furnizându-le pur și simplu.
  • Suntem alături de noul manager și după finalizarea programului cu 2 întâlniri individuale în cadrul cărora adresăm provocări concrete ale fiecărui nou manager.

OBIECTIVELE PROGRAMULUI

  • Dezvoltarea abilităților esențiale de management al unei echipe
  • Oferirea de instrumente de comunicare pentru a fi folosite în interacțiunea cu echipa
  • Înțelegerea funcționării unei echipe și conștientizarea nevoilor diferite în momente diferite
  • Identificarea diferitelor tipuri de oameni și nevoile acestora în comunicare
  • Să identifice la ei dificultăți în interacțiunea cu ceilalți și să le adreseze

CINE AR TREBUI SĂ PARTICIPE

  • Cei promovați recent pentru prima dată, în poziție de management
  • Cei care iau în considerare o viitoare poziție de management
  • Managerii la început de drum care doresc să-și îmbunătățească abilitățile
20-21 februarie – MODULUL I:  COMUNICARE
  • Procesul comunicării și impactul în interacțiunile umane.
  • Comportamente nocive pe care le întâlnim în comunicare și cum le adresăm.
  • Folosirea tehnicilor de comunicare asertivă, punctual, în funcție de context.
  • Punerea bazelor pentru dezvoltarea unei atitudini de primire și oferire a feedback-ului într-un mod potrivit. 

 

5-6 martie – MODULUL II:  PLANIFICARE ȘI ORGANIZARE
  • Instrumente de planificare și organizare și folosirea acestora pentru creșterea productivității.
  • Stabilire obiective. Tipuri de obiective, planul de acțiuni, monitorizare și evaluare evoluție.
  • Prioritizare și implementare
  • Folosirea matricea impact efort în analiza și implementarea soluțiilor.
  • Procesul luării deciziilor și impactul asupra productivității
 19-20 martie – MODULUL III:  ÎNȚELEGEREA FUNCȚIONĂRII ECHIPEI
  • Dinamica de grup sau cum poate un lider ajuta echipa în diferite stadii de dezvoltare.
  • Roluri în echipă și cum acestea influențează atingerea obiectivelor.
  • Stiluri de leadership pe care un lider le poate folosi în abordarea echipei.
  • Înțelegerea conflictului și atitudini față de conflict.
  • Coaching sau cum să sprijini dezvoltarea oamenilor tăi.

 

2-3 aprilie – MODULUL IV:  MOTIVAREA OAMENILOR
  • Nevoile oamenilor și tipuri de motivare.
  • Tipuri de personalități și nevoile lor diferite de comunicare.
  • Conversații dificile și abordarea lor constructivă.
  • Acțiuni de menținere a motivării oamenilor.

Crina Penteleychuk

Trainerul programului

De ce un program pentru manageri la început de drum? Pentru că văd că este nevoie. Pentru că în cadrul companiilor care cresc rapid e nevoie de oameni care să conducă echipe, să coordoneze proiecte. Și de multe ori se promovează în poziție de team leader oameni care sunt fie cei mai performanți, fie cei mai vechi, fie o combinație dintre cele două. Și de multe ori acești oameni învață din mers, pierd timp, pierd oameni, echipa se demotivează pentru că instinctul și bunul-simț în lucrul cu oamenii nu sunt tot timpul suficiente.

Am creat acest program bazat pe experiența de 15 ani de lucru cu grupurile și pe nevoile identificate în interiorul companiilor care lucrează cu echipe multiple.

COSTUL PROGRAMULUI

160€/modul

REDUCERI:

Se acordă 10% reducere pentru cei care achită toate cele 4 module într-o singură tranșă sau pentru cei care vin cu cel puțin 1 prieten.

REQUEST DEMO

Dacă există minimum 8 persoane interesate să participe la acest program din compania ta și nu sunteți siguri dacă să faceți pasul sau nu, noi venim cu o „probă” de 2 ore din cadrul programului pe care să o degustați în liniște la voi în companie. Doar scrie-ne la office@crilia.ro și spune-ne că vrei DEMO la I Am a New Manager.