După-amiezi cu Crina de la Crilia – CRILIA
Share

După-amiezi cu Crina de la Crilia

Ideea e simplă, Crina noastră vrea să vină la voi la job în pauza de masă și aduce cu ea și ceea ce știe, ceea ce a strâns vreme de 15 ani în materie de dezvoltare personală și abilități soft, de relații interumane profesionale și personale.
Alegeți un subiect și Crina vine la voi în pauza de prânz. Și timp de o oră – sau cât o primiți – mâncați împreună, dar discutați productiv despre subiectul ales.

Crina Penteleychuk vine GRATUIT la tine în companie să ia masa de prânz cu tine și echipa ta și aduce cu ea discuții interesante despre zona de soft skills. Ce trebuie să faci ca să vină Crina la tine:

  1. Aruncă un ochi pe tematicile de discuție propuse mai jos (sau vino cu o propunere)
  2. Întreabă echipa dacă este interesată și cere acordul companiei
  3. Scrie-ne la office@crilia.ro că vrei să vină Crina la voi și care este propunerea de discuție
  4. Stabilim împreună o zi bună și pentru voi și pentru Crina
  5. Mâncăm împreună

Orice companie poate bendeficia de maximum 2 vizite, așa că gândiți-vă bine!

 

Tematici propuse

Bazele comunicării

Ce este comunicare. Procesul comunicării

Părțile implicate în comunicare

Transmiterea unui mesaj. Canale de comunicare

Obstacole în comunicare

Nonverbal, paraverbal și verbal în comunicare

 

Comunicare asertivă     

Cunoașterea limitelor responsabilităților proprii în procesul de comunicare

Cum să spui „NU” mai ușor

Tehnici de comunicare asertivă

Ascultarea activă și feedback-ul pentru îmbunătățirea relațiilor cu ceilalți

„Finisarea” exprimării, astfel încât să fie una clară și aerisită

Atitudine deschisă în comunicare

 

Comunicare empatică

Relaxează-te și Rămâi prezent

Cultivă liniștea interioară și Întărește atitudinea pozitivă

Reflectează asupra valorilor tale cele mai profunde și Accesează o amintire plăcută

Observă semnalele nonverbale

Exprimă-ți aprecierea și Vorbește cu căldură

Vorbește rar, Vorbește succint și Ascultă în profunzime

 

Leadership

Stiluri de leadership

Leadership vs. management

Motivarea oamenilor

Procesul delegării

Tipuri de personalități ale oamenilor pe care îi conduc

Inteligență emoțională în leadership

 

Leadership personal

Unde sunt și unde vreau să ajung.

Analiza situației personale și profesionale și oferirea de instrumente care să ajute la păstrarea direcției scopului ales.

Cine sunt eu:valori și pasiuni

Unde îmi doresc să fu personal și profesional

Identificarea nevoilor de dezvoltare

Setarea obiectivelor personale

Obstacole în atingerea obiectivelor și metode de depășire

 

Managementul stresului

Ce este stresul. Efecte pe termen lung și scurt

Atitudini diferite față de stres

Beneficiile stresului

Identificarea surselor de stres.

Reacții la stres: fizice, comportamentale, emoționale

Planificarea de acțiuni care să diminueze stresul personal și organizațional

 

Managementul timpului

Cauze pentru un management al timpului defectuos

Stiluri de comportament în relaţie cu timpul

Instrumente pentru un management al timpului eficient

Prioritizare și planificare

Delegarea

Tehnici de management al timpului

Organizare personală

Luarea deciziilor

Plan de acțiuni pentru realizarea obiectivelor

Disciplină personală și la locul de muncă, starea de flux, productivitate și obiceiuri

 

Public speaking

Structura unei prezentări

Nonverbalul în public speaking

Metode de interactivitate cu publicul

Publicul dificil la o prezentare

 

Gândire laterală – program de antrenare a gândirii

Cum funcționează mintea

Metode și instrumente de gândire creativă (altfel)

Aplicarea metodelor în viața de zi cu zi

 

Gestionarea relațiilor cu persoane dificile

Cine sunt eu și ce aduc în interacțiunea cu ceilalți;

Tipuri de persoane dificile de care am vrea să scăpăm;

Tehnici de comunicare asertivă și când le folosim;

5 modalități în care poți aborda conflictul cu o persoană dificilă;

Schimbarea atitudinii pentru gestionarea comportamentelor dificile;

 

Lucru în echipă

Dinamica de grup și etapele dezvoltării unei echipe

– de ce conflictul este benefic?

– ce nevoi am în diferite etape ale dezvoltării echipei?

– cum acționez în diferite etape pentru a fi eficient

Roluri în echipă

– care sunt rolurile de care are nevoie o echipă pentru a funcționa?

– cum îmi pot identifica și delimita rolul în care sunt cel mai eficient pentru echipă?

– avantaje și dezavantaje ale rolului meu.

Comunicarea în echipă

– care sunt cele mai des întâlnite probleme de comunicare și ce soluții de îmbunătățire există?

– ce este și cum se dă feedback-ul corect pentru dezvoltarea oamenilor și dezvoltarea proiectelor?

– reguli pentru realizarea de ședințe eficiente.

– primire și oferire de feedback

Conflictul în echipă. Medierea conflictului

 

Inteligență socială și echilibrul viață-muncă

Reziliența

Practicarea recunoștinței și a optimismului

Dezvoltarea relațiilor sociale

Fixarea și atingerea scopurilor

Tehnici de mindfulness și cum să le aplici

Cultivarea compasiunii față de ceilalți și față de tine

Cum să ai grijă de corpul și de sufletul tău.

0px
După-amiezi cu Crina de la Crilia