
Middle Managers’ Learning Group

Cu 17 ani de experiență în lucrul cu grupuri și în analiza nevoilor organizațiilor care gestionează echipe multiple, am ajuns la o concluzie clară: middle managerii au poate cea mai dificilă misiune în cadrul unei organizații.
Ei trebuie să echilibreze așteptările managementului executiv cu provocările concrete ale echipelor lor, fiind trași de multe ori în direcții opuse. Pentru a le oferi sprijin intensiv, practic și aplicabil, am creat un concept de învățare colaborativă, centrat pe nevoile lor reale.
Nu e training, nu e coaching, nu e e workshop. Este un mix care combină inputul trainerului cu realitatea în care se regăsesc participanții, oferind oportunitatea de explorare a soluțiilor cu aplicabilitate imediată.
📌 Format: Grupuri restrânse de 4-6 persoane, pentru o experiență de învățare interactivă și relevantă.
📌 Durată: 6 sesiuni ONLINE (Zoom), fiecare de 2 ore.
📌 Frecvență: O întâlnire la două săptămâni, pentru a permite aplicarea progresivă a conceptelor discutate.
📌 Focus: Înțelegere aprofundată, schimb de experiență și aplicabilitate imediată.
Structura Programului
🔹 Sesiunea 1 – Self-discovery: Expert sau lider?
Identificarea propriului pachet de puncte tari și spații de creștere. Identificarea echilibrului dintre expertiză tehnică și abilități de gestionare a oamenilor.
🔹 Sesiunea 2 – Comunicare constructivă
Dezvoltarea abilităților de comunicare verbală, scrisă și contextuală pentru a asigura claritate și impact în interacțiunile de zi cu zi.
🔹 Sesiunea 3 – Feedback-ul și cultura feedback-ului în echipă
Cum să oferi și să primești feedback într-un mod care motivează, clarifică așteptările și crește performanța echipei.
🔹 Sesiunea 4 – Managementul conflictului și gestionarea echipei
Instrumente practice pentru prevenirea și rezolvarea conflictelor, menținerea unui climat productiv și motivarea echipei.
🔹 Sesiunea 5 – Leadership styles: când și cum le aplicăm?
Explorarea diferitelor stiluri de leadership și identificarea celui mai potrivit în funcție de context și echipă.
🔹 Sesiunea 6 – Alinierea cu nevoile organizației
Cum să creezi punți între echipă și management, aliniindu-ți abordarea cu obiectivele companiei.
Pentru cine este acest program?
✔ Middle manageri cu minimum 1 an de experiență în rol.
✔ Responsabili de echipe de cel puțin 3-4 persoane.
✔ Oameni care vor să-și îmbunătățească abilitățile de leadership și să gestioneze mai eficient provocările zilnice.
✔ Angajament pentru participarea la toate cele 6 sesiuni.
- Trainer : Crina Penteleychuk
- Loc : Online, Zoom
- Când : începem 15 aprilie, 2025
- Interval orar : 09.30-11.30
- Disponibil doar pentru : 4-6 participanți
- Taxă participare : 360 € (plată integrală sau în 3 tranșe).