Serile Crilia – Adrian Mironescu | CRILIA

Serile Crilia – Adrian Mironescu

MAGIA BRANDING-ului

Continuăm serile în care să aflăm lucruri interesante, cu oameni de la care avem ce învăța. De data aceasta vă aducem în atenție un specialist în branding care lucrează la crearea de branduri românești puternice.

Invitatul nostru la această ediție este Adrian Mironescu. Adrian va aborda un subiect poate la modă, poate controversat, poate popular și anume branding-ul.

Folosind ca studiu de caz Grădinița Tesori, invitatul nostru ne va deschide culisele procesului de branding de calitate, cum se face, care sunt momentele dificile, cum se iau deciziile.

Așadar, Adrian va vorbi despre crearea și dezvoltarea brandului Tesori, primul proiect educațional din Iași care are la bază metoda Montessori, scopul acesteia fiind de a descoperi adevăratul potențial al copiilor și de a-i ajuta să-și croiască propriul drum într-un mediu creat special pentru a se potrivi cu nevoile lor din fiecare stadiu de dezvoltare, educând întâi simțurile și mai apoi înțelegerea.

Așa că vă așteptăm cu drag să petrecem împreună o seară în compania lui Adrian, cu discuții despre branding.

Când? Joi, 27 noiembrie, ora 18:00

Unde? Librăriile Cărturești, Palas Mall, Iași

Cât mă costă? Cât te lasă inima (donația minimă recomandată– 5 lei)

Suma strânsă în cadrul acestei ediții va merge către fondul de urgență de la Fundația Serviciilor Sociale Bethany.  

Cum mă înscriu? Completează repede repejor acest FORMULAR, iar în 24 de ore vei primi confirmarea de la noi.

Şi dacă nu v-am convins, iată câteva lucruri despre Adrian care ar putea  să vă convingă:Adrian Mironescu

Adrian Mironescu este un designer de brand cu multe recunoașteri internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și se ocupă de toate etapele proiectelor de (re)branding – de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Dorește să ajute la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice.