Serile CRILIA, cu Emanuel Martoncă | CRILIA

Serile CRILIA, cu Emanuel Martoncă

În luna mai, Serile CRILIA continuă cu o ediție nouă în care vom povesti împreună cu Emanuel Martoncă (Director de Marketing Coriolan) despre “Cum să ne vindem ideile”. Mai exact, vom învăța cum trebuie să ne “aranjăm” proiectele faine și gândurile mărețe pentru a le vinde cu succes.

De foarte multe ori, ideile creative și planurile noastre inteligente rămân închise în creieraș sau scrise pe hârtie, dacă suntem norocoși. De ce se întâmplă asta? Pentru că nu știm cum să le facem frumoase și atractive pentru viitorii clienți. Ei bine, Emanuel Martoncă ne va învăța cum să alegem “outfit-ul” potrivit și cum să ne “accesorizăm” corect ideile pentru a convinge viitorii investitori.

Discuțiile vor fi asezonate cu o băutură fresh, surprize criliene și multe, multe zâmbete frumoase. Bineînțeles, nu am uitat nici de cei din jurul nostru care au nevoie de ajutor, iar reprezentanții Fundației Serviciilor Sociale Bethany vor fi alături de noi, ca de obicei, și ne vor povesti pe cine vom ajuta de această dată să trăiască mai bine alături de cei dragi.

Când? Joi, 31 mai, ora 18.00

Unde? Restaurant Bavaria (Bd. Nicolae Iorga, nr. 2A), salon nefumători (la parter, în partea stângă)

Cât mă costă? Cât te lasă inima (donația minimă – 5 lei)

Suma strânsă în cadrul acestei ediții va merge către un caz umanitar despre care ne vor povesti reprezentanții Fundației Bethany.

Cum mă înscriu?

Simplu! Completează acest formular, iar în 24 de ore vei primi confirmarea de la noi.

Dacă nu te-am convins încă, îl lăsăm și pe Emanuel Martoncă (Director de Marketing Coriolan) să îți povestească despre el și despre proiectele lui faine:

Sunt pasionat de marketing, de produsele și procesele care îmbunătățesc viețile oamenilor.

M-am format ca specialist în acest domeniu în cei 4 ani de Customer Experience Management și Management de Produs în departamentul de marketing al Dexia Bank din Belgia, după ce în primii ani ai carierei am lucrat pentru OMV și Petrom. Din ianuarie 2010 conduc activitățile de marketing ale brandului ieșean Coriolan.

Arhitectura și designul sunt două dintre domeniile în care îmi găsesc inspirația. Încerc să țin pasul cu ultimele noutăți din psihologie, IT, economie, și urmăresc cu interes schimbările geopolitice din jurul lumii.

La invitația crilienilor, o să vorbesc despre cum să ne vindem ideile și ce trebuie să facem pentru ca proiectele noastre faine și gândurile mărețe să prindă la potențialii clienți. Ne vedem la Serile CRILIA!”.

PS: Dacă ești curios să afli cum a fost la edițiile anterioare din Serile CRILIA, găsești imagini aici.