Comunicare- Un cuvânt atât de mare şi atât de prezent în tot ce facem.
Comunicarea eficientă este ceea ce defineşte succesul sau insuccesul când vorbim de o echipă, de o companie, de oameni în general.  Menţinerea unei comunicări eficiente în cadrul companiei va avea o influenţă directă asupra profitului.
Acest training este recomandat angajaţilor din companie.

Tematica generală abordată:

  • introducere în comunicare;
  • feedback-ul şi ascultarea activă;
  • bariere în comunicare;
  • abilităţi de exprimare;
  • cele mai frecvente probleme de comunicare întâlnite;
  • soluţii pentru rezolvarea de probleme de comunicare;

Fiecare training va fi diferit în funcţie de nevoile companiei şi luând în calcul rezultatele diagnozei pe care o vom face înainte de livrarea training-ului. Putem restrânge sau lărgi tematica abordată funcţie de nevoile identificate, de aceea, primul pas este să ne contactaţi pentru o ofertă.