În episodul de podcast de astăzi am hotărât să punem împreună informații din Neuroștiințe, Mindfulness și Process Communication Model® pentru a încerca să ne pregătim pentru ceea ce începe să fie reîntoarcerea la birou după anul și mai bine de jumătate în care cei mai mulți dintre noi au lucrat în regim remote.

Crina și Veronica discută despre provocări pe care le au liderii în a-și sprijini echipele să se întoarcă bine, cum ne uităm la greșeli, ce sunt micro-momentele de respingere și cum abordăm această reîntoarcere la birou.

Veronica Brejan este Managing partner și co-fondator Neuromindfulness Institute®, având un background puternic în ceea ce înseamnă lumea corporate la nivel internațional, în trecut ocupând funcții cum ar fi Chief people Officer pe Europa la Pizza Hut și Global Head of Talent la Vodafone.

Ascultă podcast Mind the Training pe SpotifyApple Podcasts, Google Podcasts, Stitcher sau orice platformă de streaming.

În acest episod de podcast, vei afla despre:

  • Revenirea la “vechile obiceiuri” și social distancing
  • Cave sindrom și nevoia de conectare la un nivel profund
  • Momente de micro-respingere
  • Despre neuroștiință și mindfulness 
  • Process Communication Model (PCM): 
    1. Rebel
    2. Promotor
    3. Empatic
    4. Gânditor
    5. Perseverent
    6. Imaginator
  • Ce pot face liderii pentru a ajuta în procesul de revenire a oamenilor la birou
  • Nevoile psihologice în modelul PCM
  • Ce greșeli pot face liderii
  • Despre birou și work from home
  • Elementul “Ce mi s-a întâmplat mie în ultimul an și jumătate”
  • Despre Fazare în modelul PCM și cum ne poate ajuta aceasta
  • Exercițiul “time travel”
  • Rapid fire questions pentru Veronica Brejan

 

 

Mai multe despre NeuroMindfulness Institute®:

Pentru a beneficia de 100 euro discount la oricare dintre cursurile online de la NeuroMindfulness Institute®, aplică codul “crilia100” în pagina de check-out până la 31 august 2021 inclusiv.

Învățare bună!

Pentru cei dintre voi care sunteți în căutarea unor metode de comunicare mai eficiente
aruncați un ochi și peste programul PCM® (Process Communication Model).