(program 6 săptămâni, 2h/săptămână) Trainer: Adriana Milică Perioada: 21 sept. – 26 oct. 2015 (în fiecare luni) Interval orar: 18.00 -20.00 Grup maxim: 12 participanți Preț: 49 lei/sesiune 239 lei/program [aio_button align=”right” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”DĂRUIEȘTE UN TRAINING!” relationship=”dofollow” url=”http://goo.gl/forms/NRJyF05ciJ”] [aio_button align=”right” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”INSCRIE-TE ACUM!” relationship=”dofollow” url=”https://docs.google.com/a/crilia.ro/spreadsheet/viewform?formkey=dHltcEt3eko0Nmt4WTNKTkF2MTFsamc6MQ”] |
Ai petrecut ore în şir pentru a alege cuvintele potrivite, ai revizuit fiecare detaliu şi ai rescris de nenumărate ori ceea ce îţi doreşti să spui în faţa publicului tău. Peste puţine zile este momentul cel mare: va trebui să străluceşti!
Totuşi ţi-e teamă că vei uita ceea ce ai de spus, că ideile tale vor părea confuze şi incoerente, că auditoriul va găsi discursul tău plictisitor, ideile transmise simpliste … că nu vei şti ce să faci cu mâinile sau ţinuta ta va fi necorespunzătoare.
Surprinzător, dar adevărat glosofobia este în topul temerilor noastre surclasând chiar teama de moarte. Din fericire o bună pregătire dublată de exerciţiu susţinut poate face minuni. Cursul de faţă vă va oferi instrumentele necesare pentru a transforma o banală cuvântare într-un discurs de succes.
21 sept. – Sesiunea 1. Pregătirea și implementarea cu succes a unui discurs. Modelul marilor oratori: Demostene, Roosevelt, Churchill, Charles de Gaulle.
- Despre elocvenţă,
- Retorică şi discurs,
- Ethos, pathos şi logos.
28 sept. – Sesiunea 2. Text şi discurs. Tehnici de construire a unui discurs.
- Orientarea spre receptor,
- Coeziunea textuală,
- Discursul ca eveniment.
5 oct. – Sesiunea 3. Valoarea gestului în comunicare. Discursul politic – studiu de caz
- Adevăr şi falsitate în discursul politic. Microexpresiile faciale.
- Cizelarea limbajului non-verbal ca element de bază a oricărui discurs,
12 oct. – Sesiunea 4. Tehnici de persuasiune. Discursul publicistic – studiu de caz
- Capacitatea de persuasiune și influență prin tehnici și instrumente specifice.
- Capacitatea de a gestiona dialogul interior într-un mod favorabil în timpul livrării discursului.
19 oct. – Sesiunea 5. Tehnici de captare a atenţiei – Discursul improvizat.
- Dezvoltarea creativității și a improvizației,
- Utilizarea tehnicilor verbale, paraverbale și nonverbale de captare a atenției,
- Livrarea în timp a unui discurs.
26 oct. – Sesiunea 6. Practici NLP în organizarea discursului.
- Depistarea strategiilor personale pentru optimizarea modului în care livrez un discurs,
- Depășirea limitelor mentale şi dezvoltarea potenţialului existent,
- Depășirea propriilor frici sau fobii.
ÎNSCRIE-TE completând acest FORMULAR.
[aio_button align=”center” animation=”none” color=”gray” size=”small” icon=”none” text=”Vezi toate programele de training – 2015″ relationship=”dofollow” url=”https://crilia.ro/training-open-2015/”]