Pe scurt: Un curs interactiv, plin de provocări în care disecăm dorințele și așteptările clienților, le setăm ca obiective și le trecem în planul nostru de acțiune. O întâlnire în care demontăm mitul clientului veșnic nemulțumit, ne înarmăm cu o serie de noțiuni din sfera „customer care” și le experimentăm într-un mediu poprice învățării.
OBIECTIVE | Cu ce te ajută acest training:
- te vei ne familiariza cu noțiuni precum „customer experience”/„customer care”/„customer satisfaction” ;
- vei învăța să comunici eficient cu clienții tăi;
- vei ști să tratezi clienții în funcție de personalitatea și nevoile fiecăruia;
- vei învăța care sunt pașii fundamentali ai interacțiunii cu un client;
- vei putea gestiona situațiile dificile.
Cine ar trebui să participe:
- Cei care nu cred în zicala Clientul nostru-stăpânul nostru! și promovează abordarea Clientul nostru-partenerul nostru!
- Cei care își doresc să ofere clienților o experinență de tip WOW!
- Cei care sunt deschiși să gândească outside the box și să ofere clienților mai mult decât un produs sau serviciu.
Perioada: 12 octombrie, în intervalul 10:00-18:00
Mărimea grupului: 8-12 persoane
Locul de desfășurare: Iaşi (locul exact de desfăşurare va fi anunţat la înscriere)
Trainer: Adriana Milică
ÎNSCRIERE: Completează acest FORMULAR. În momentul în care vom atinge numărul minim de participanți, vei primi o factură proformă pentru achitarea taxei.
Pentru detalii de preț și prezentarea completă a trainingului DESCARCĂ PREZENTAREA COMPLETĂ!
Brain UP your training!