(program 6 săptămâni, 2h/săptămână)
Trainer: Adriana Milică
Perioada:  21 sept. – 26 oct. 2015 (în fiecare luni)
Interval orar: 18.00 -20.00 
Grup maxim: 12 participanți
Preț: 49 lei/sesiune 
239 lei/program
[aio_button align=”right” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”DĂRUIEȘTE UN TRAINING!” relationship=”dofollow” url=”http://goo.gl/forms/NRJyF05ciJ”]
 
[aio_button align=”right” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”INSCRIE-TE ACUM!” relationship=”dofollow” url=”https://docs.google.com/a/crilia.ro/spreadsheet/viewform?formkey=dHltcEt3eko0Nmt4WTNKTkF2MTFsamc6MQ”]

 

Ai petrecut ore în şir pentru a alege cuvintele potrivite, ai revizuit fiecare detaliu şi ai rescris de nenumărate ori ceea ce îţi doreşti să spui în faţa publicului tău. Peste puţine zile este momentul cel mare: va trebui să străluceşti!

Totuşi ţi-e teamă că vei uita ceea ce ai de spus, că ideile tale vor părea confuze şi incoerente, că auditoriul va găsi discursul tău plictisitor, ideile transmise simpliste … că nu vei şti ce să faci cu mâinile sau ţinuta ta va fi necorespunzătoare.

Surprinzător, dar adevărat glosofobia este în topul temerilor noastre surclasând chiar teama de moarte. Din fericire o bună pregătire dublată de exerciţiu susţinut poate face minuni. Cursul de faţă vă va oferi instrumentele necesare pentru a transforma o banală cuvântare într-un discurs de succes.

21 sept. – Sesiunea 1. Pregătirea și implementarea cu succes a unui discurs. Modelul marilor oratori: Demostene, Roosevelt, Churchill, Charles de Gaulle.

  • Despre elocvenţă,
  • Retorică şi discurs,
  • Ethos, pathos şi logos.

28 sept. – Sesiunea 2. Text şi discurs. Tehnici de construire a unui discurs.

  • Orientarea spre receptor,
  • Coeziunea textuală,
  • Discursul ca eveniment.

5 oct. – Sesiunea 3. Valoarea gestului în comunicare. Discursul politic – studiu de caz

  • Adevăr şi falsitate în discursul politic. Microexpresiile faciale.
  • Cizelarea limbajului non-verbal ca element de bază a oricărui discurs,

12 oct. – Sesiunea 4. Tehnici de persuasiune. Discursul publicistic – studiu de caz

  • Capacitatea de persuasiune și influență prin tehnici și instrumente specifice.
  • Capacitatea de a gestiona dialogul interior într-un mod favorabil în timpul livrării discursului.

19 oct. – Sesiunea 5. Tehnici de captare a atenţiei – Discursul improvizat.

  • Dezvoltarea creativității și a improvizației,
  • Utilizarea tehnicilor verbale, paraverbale și nonverbale de captare a atenției,
  • Livrarea în timp a unui discurs.

26 oct. – Sesiunea 6. Practici NLP în organizarea discursului.

  • Depistarea strategiilor personale pentru optimizarea modului în care livrez un discurs,
  • Depășirea limitelor mentale şi dezvoltarea potenţialului existent,
  • Depășirea propriilor frici sau fobii.

ÎNSCRIE-TE completând acest FORMULAR.

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”gray” size=”small” icon=”none” text=”Vezi toate programele de training – 2015″ relationship=”dofollow” url=”https://crilia.ro/training-open-2015/”]