(program 4 sesiuni de 4 ore)
Trainer: Alma Andrei
Perioada:  24 februarie – 8 aprilie 2014
Interval orar: 16.00 -20.00 (cu o pauză de cafea)
Grup maxim: 18 participanți
Preț:  1-2 sesiuni –  89 lei/sesiune
3-4 sesiuni – 69 lei/sesiune
[aio_button align=”right” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”INSCRIE-TE ACUM!” relationship=”dofollow” url=”https://docs.google.com/a/crilia.ro/spreadsheet/viewform?formkey=dHltcEt3eko0Nmt4WTNKTkF2MTFsamc6MQ”]

De câte ori ai participat la un eveniment și te-au nemulțumit servirea, locația, fumul prea dens, mâncarea rece, spațiul prea mic sau decorul? Câți dintre noi nu am crezut cel puțin o dată că am putea organiza evenimentul mai bine? A venit momentul să trecem la treabă!

Acest program de training este oportunitatea perfectă pentru a învăța care sunt pașii pe care trebuie să îi urmăm pentru a organiza un eveniment privat și unul public, într-o atmosferă relaxată.

Vorbim despre specificul evenimentelor private și cel al evenimentelor publice. Dintre acestea am ales petrecerea cu angajații pentru exemplificarea evenimentelor private și, poate cel mai popular eveniment public, conferința.

Tematica pe sesiuni:

24 feb. – Sesiunea 1. Evenimente private: petrecerea cu angajații I.

  • De ce organizăm petreceri interne/private?
  • Componenta de coeziune a echipei – implicarea oamenilor din companie în organizarea petrecerii
  • Alegerea unei tematici de petrecere potrivite.
  • Planificarea corectă a activităților pre/din timpul desfășurării petrecerii.

4 mar. – Sesiunea 2. Evenimente private: petrecerea cu angajații II.

  • Situații de criză.
  • Bugetul petrecerii.
  • Ce faci după ce petrecerea s-a încheiat.

25 mar. – Sesiunea 3. Evenimente publice: conferința I.

  • Ce este o conferință? Componente de bază.
  • Planificarea corectă a activităților pre/din timpul desfășurării conferințe.
  • Comunicarea cu speakerii și comunicarea cu participanții.
  • Comunicarea cu partenerii și sponsorii.

8 apr. – Sesiunea 4. Evenimente publice: conferința II.

  • Logistica potrivită: sală, echipamente, materiale pentru participanți, pauze de cafea și masă, cazare, transport etc.
  • Resursa umană necesară.
  • Situații de criză.
  • Bugetul conferinței.
  • Ce faci după ce conferința s-a încheiat.

ÎNSCRIE-TE completând acest FORMULAR.

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”gray” size=”small” icon=”none” text=”Vezi toate programele de training – 2014″ relationship=”dofollow” url=”https://crilia.ro/training-open-2014/”]